سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستور رییسی برای بررسی مشکلات بازار سرمایه

دستور رئیسی برای بررسی مشکلات بازار سرمایه

دستور رئیسی برای بررسی مشکلات بازار سرمایه

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: اقدام رئیس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران و ثبت نام بورس به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

 محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس،آموزش بورس ضروری است و  با اشاره به ابلاغ دستور العمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران از سوی رئیس قوه قضاییه گفت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده و قوه قضاییه هم به جد به دنبال بررسی مسائل و مشکلات این بازار است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان طی هفته گذشته اظهار کرد: این دستورالعمل در کنار دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه کمک می‌کند تا تخلفات و مشکلات در این بازار به حداقل برسد.

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های باز بورس و کد بورسی امری مناسب و مطلوب است.

علیزاده تاکید کرد: اقدام رئیس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.